Reaktywacja! (?)



Niedawno wróciłem z moich najbardziej oczekiwanych wakacji.
Po półtora roku odwiedziłem mój ukochany kraj. Nie widzieć najbliższych przez tyle czasu, to... jak trafić szóstkę w totka.

Wracając do tematu postu. Chce tutaj wrócić, zobaczyć czy się mi uda prowadzić dalej tego bloga. Będzie ciężko, bo muszę się pozbierać po długich wakacjach.  Nie będzie zbyt często postów nowych... może inaczej. Postaram się, przynajmniej dwa razy miesiącu coś napisać (albo i więcej). Potrzebuje jakieś wielkiej motywacji do prowadzenia go! Wiec liczę na Wasze wsparcie tutaj! :)

Jeden post już czeka na opublikowanie. Pomysły kolejne są, co chce pokazać Wam przez moje fotografie i małe bazgroły. 

Jesteście zainteresowani moim powrotem tutaj? :)

3 komentarze:

  1. Oczywiście że jesteśmy zainteresowani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że wróć do pisania i opisz swój wyjazd :) Blog to super sposób na uwiecznienie chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JESTEŚMY ZAINTERESOWANI TWOIM POWROTEM!

    OdpowiedzUsuń